Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Monday, March 29, 2010

Mee Kolok Goreng Special

Baru habis bagi lecture.. lepak hotel dulu layan star movie. Lepas ni kena pikir nak makan apa malam ni. Malam tadi dah pekena mee kolok goreng special. Bagi sesiapa yg tak pernak rasa mee kolok tu... ni aku attached gambarnya. Actually resepi yg original ialah mee kolok sup. Tapi aku pernah test dulu...tak berapa nak masuk tekak. So malam tadi aku orderlah mee kolok goreng special dan air tembikai. Apa yg special?  mee kolok (macam mee telor) ayam, telor goreng dan sup automatik. Tapi yang lebih special ialah..tanda harga RM5  tapi di charge RM6 !! nak bertekak juga aku. Tapi yelah.. tempat org. Ni bukan kali pertama aku kena macam ni... tapi aku rasa memang budaya ramai peniaga gerai kat sini... kalau pelanggan org semenjung...memang nak ketuk. Sebab tu dia org tak kaya...tak berkat! Esok nak berangkat ke KK. Tak tau aku nak gi mana malam ni... yelah... jam 9 mlam macam dah mati bandar kuching ni.

Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment