Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Friday, May 29, 2009

Java

Hari ini aku start tulis program menggunakan Java programming language. Since aku tak pernah buat program guna java...so nak mula tu memang menggagau kata org melaka. Minta si Nazri install, dia install JSP (Java server page). Totorial yg aku tengah study guna standard java (jdk).. Nak download latest JDK besar pulak failnya...nasib baik aku pernah download jdk1.5.0_07 masa aku kerja kat seriemas dulu...version lama pun ok lah...

So korang tunggulah...mayb aku akan cuba show some result from my speed learning...itu pun kalau aku tak fed-up, coz pengalaman awal aku ni rasa macam java ni leceh dan remeh sikit berbanding VB... mayb sebab aku belajar guna commad line kot... tak pa lah...bila dah faham konsep baru boleh belajar guna IDE.

Adios

Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment