Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Monday, May 25, 2009

Coffee Malaya


Ari tu aku pergi pembukaan restoran kawan aku En. Din di Bangi.
Restoran Coffee Malaya. Bila wife aku bagi tau yang En. Din nak bukak restoran, aku memang tak terkejut sebab tiap-tiap tahun aku pergi rumah dia punya open house memang dia masak sendiri. Masakannya juga tidak pernah mengecewakan.

So aku kat sini nak promote lah kepada kengkawan...bukan sebab En. Din (maybe sekarang kena panggil Chef Din) tu kawan aku... tapi sebab aku pasti korang takkan kecewa dengan rasa masakannya... sebab so far apa yang aku tau semua masakan Chef Din yang masak. Apa yang uniknya setiap resepi Chef Din cipta sendiri or modified sendiri.

Lokasi restorannya... aku tak taulah syeksen berapa.. tapi kalau dari Kajang...Jalan Reko menuju ke Hentian Bas, sebelum sampai simpang bandar baru bangi di sebelah kanan ada Stesyen petronas and kawasan rumah kedai.. Restorannya tepi jalan mengadap jalan ke Bandar Baru Bangi.

last time aku makan Kari Laksa dan Indonesian Noodle Sup memang sedap......

Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment