Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Monday, May 25, 2009

APC

Sempena penganugerahan APC 2008 yang aku terima pada 15 Mei 2009 lalu..di sini aku nak mengucapkan terima kasih... terutama sekali kepada mak dan abah yang sentiasa mendoakan kejayaan anaknya yang handsome ini (mak aku kata)..Isteri aku Siti Noor Atikah dan anak-anak aku Zulhazmi, Syazana Huda, Sofiya Hani, Zulhilmi kerana menjadi sumber inspirasi dan dorongan kepada aku untuk sentiasa berusaha bagi memajukan diri dan keluarga.


Tidak dilupakan anak buah aku (subordinate) ..Kalia dan Marliana...serta bekas anak buah Roshida yang banyak membantu aku mempelajari dan melaksakan tugas-tugas di pejabat.

Juga yang banyak memberikan bimbingan...Hajah Norini, Pn. Wan Munirah, Pn. Siti Jauyah..Kawan-kawan yang banyak membantu...Sarah, Salrina, Menong dan lain-lain.....Terima kasih.

Bersamalah kita mencapai kecemerlangan.

Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment