Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Tuesday, May 10, 2011

Resolusi Diet

Hari ni genap seminggu resolusi diet aku. Dan hasilnya belum nampak lagi..ha..ha..ha. Memang betullah, kalau kita nak buat sesuatu yg baik tu banyak betul dugaan. Minggu lepas ada banyak event yang menterpaksakan aku melupakan seketika plan diet aku. Tapi tak apa kot, sebab berat badan aku tak de lah naik...cuma tak turun lagi je... ha..ha.

7 May yang lalu bermulalah sejarah baru dalam keluarga kami bila Ikah joint kakak ipar aku (kira biras associate lah ni) buka Ain Cafe & Bakery. Aku rasa tak yah explain pun korang dah tau concept cafe ni. Cafe yang bersekali dengan kedai kek dan roti. Kalau nak singgah bolehlah ke alamat Ain Bakery & Cafe No. 27 Jalan Pulai Perdana Seremban, Negeri Sembilan (Sorry..Taman baru buka...Google Maps belum update lagi ha..ha..)




Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment