Terima kasih atas kunjungan anda. Jangan lupa untuk subscribe. Jadilah seorang daripada the 'Followers' blog ini!

Thursday, September 17, 2009

27 Ramadhan


Hari ni masuk hari yg ke 27 kita berpuasa. Moga-moga ibadah kita semua diterima oleh Allah...
Pagi ni aku masuk kerja walaupun aku dah minta cuti. Helmi pun dah keluar hospital petang semalam so lega lah sikit...Tq pada semua yang berdoa untuk Helmi.

Suasa di office agak tenang since ada yang dah bercuti raya. Yang kedengaran ialah dendangan lagu-lagu raya yang 'diplay'kan oleh bebudak office. Aku doakan agar kita semua selamat sepanjang cuti raya ni...especially member-member yang nak balik jauh..macam same, sarah, sham, izman, che' ark, ina dan lain-lain.

Aku baru je made some improvement pada blog ni. So harap kengkawan dapat berikan comment yang membina untuk aku improvekan lagi blog ni...

Berhati-hati di jalan raya...

Sempoi.. share on: : facebook

No comments:

Post a Comment